— Personvern —
Nettbutikken Perfekt Prosjekt på nettsiden perfektprosjekt.no med organisasjonsnummer 994 378 988 som ligger på Kvaløya behandler personlig informasjon som er utgitt av Kunden for å innfri og bekrefte brukervilkårene, for å behandle elektroniske ordre og frakt, og for å ha muligheten til å kommunisere i en tidsperiode som er godkjent av loven.
​
Generelle bestemmelser
1. En personlig datakontrollør, i samsvar med GDPR (heretter betegnet som «Regulasjonen») er Perfektprosjekt AS, organisasjonsnummer 994 378 988, som ligger på Kvaløya (heretter betegnet som «Kontrollør»);
2. Kontaktinformasjonen til kontrolløren er: e-post: post@perfektprosjekt.no, tlf: +47 920 71 999;
3. Personlig informasjon er all informasjon relatert til en identifiserbar eller fysisk person.
​
Kilden til personlig informasjon
1. Kontrolløren behandler personlig informasjon som er mottatt mot Kundens godkjennelse og samlet inn fra kontrakten for å fullføre kjøpet og den elektroniske ordren som opprettes i nettbutikken Perfekt Prosjekt.;
2. Kontrolløren behandler kun identifiserbar informasjon og kontaktinformasjon til Kunden som er nødvendig for å oppfylle kontrakten for kjøpet;
3. Kontrolløren behandler personlig informasjon for frakt og for å holde regnskap og for å kunne ha kommunikasjon mellom partene i kontrakten i en tidsperiode som er godkjent av loven.
​
Grunnen til behandling av personlig informasjon
Kontrolløren behandler Kundens personlig informasjon for følgende grunner:
1. Registrering på nettside perfektprosjekt.no I samsvar med Kapittel 4, Seksjon 2 av Regulasjonen;
2. For å kunne oppfylle den elektroniske ordren som ble opprettet av Kunden (navn, postadresse, e-postadresse, telefonnummer);
3. For å overholde lover og forskrifter som følger av kontraktsforholdet mellom kunden og kontrolløren;
4. Personlig informasjon er nødvendig for å kunne oppfylle kontrakten til kjøpet. Kontrakten kan ikke konkluderes uten personlig informasjon.
​
Tidsperioden for lagring av personlig informasjon
1. Kontrolløren lagrer personlig informasjon i en tidsperiode som er nødvendig for å oppfylle rettigheter og forpliktelser som følger av kontraktsforholdet mellom Kontrolløren, og Kunden og i en 3-års tidsperiode som følger av avsluttelsen av kontraktsforholdet;
2. Kontrolløren må slette all personlig informasjon ved utløpet av tidsperioden for lagring av personlig informasjon.
​
Mottakere og behandlere av personlig informasjon
Tredjeparter som behandler Kundens personlig informasjon er underleverandører til Kontrolløren. Tjenestene som er levert av disse underleverandørene er nødvendige for å kunne oppfylle konktrakten til kjøpet og for å behandle den elektroniske ordren mellom Kontrolløren og Kunden.
Kontrollørens underleverandører er:​
-
Fraktfirma: Bring AS
-
Faktura\Regnskap: Uni24
​
Kundens rettigheter
I samsvar med forskriften er kunden berettiget til:
1. Rettigheten til å få tilgang til sin personlige informasjon;
2. Rettigheten til å redigere sin personlige informasjon;
3. Rettigheten til å slette sin personlige informasjon;
4. Rettigheten til å nekte behandling av sin personlig informasjon;
5. Rettigheten til å flytte informasjonen sin;
6. Rettigheten til å fradra samtykket til behandling av sin personlig informasjon skriftlig eller via e-post til: post@perfektprosjekt.no
7. Rettigheten til å sende inn en klage til tilsynsmyndigheten om det er mistanke om at det har vært brudd på Regulasjonen.
​
Sikkerheten til den personlige informasjonen
1. Kontrolløren erklærer å ta alle tekniske og organisatoriske forholdsregler som er nødvendige for å beskytte den personlige informasjonen;
2. Kontrolløren har tatt tekniske forhåndsregler for å sikre datalagringen, der særlig å sikre tilgang til datamaskinen med et passord, ved å bruke et anti-virus program og gjøre regelmessige sjekk på de relevante datamaskinenene.
​
Siste ord
1. Ved å legge inn en elektronisk ordre på nettsiden perfektprosjekt.no bekrefter Kunden å være informert om alle vilkårene av beskyttelsen av personlig informasjon og godkjenner dem i sin helhet;
2. Kunden godkjenner disse reglene ved å huke av boksen i bestillingsskjemaet;
3. Kontrolløren kan oppdatere disse Reglene når som helst. Den nye, oppdaterte versjonen må være publisert på hans/hennes nettside.